De voorbereidingen. - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Michel en Marja Lieffering - WaarBenJij.nu De voorbereidingen. - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Michel en Marja Lieffering - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen.

Door: Marja Lieffering

Blijf op de hoogte en volg Michel en Marja

26 Januari 2018 | Nederland, Schagen

We zijn druk met de voorbereidingen voor ons vertrek 1 februari a.s. naar Nieuw Zeeland en Australië. In Nieuw Zeeland willen we graag de Tongriro crossing wandelen. Een wandeling van 17 km door berggebied met azuurblauwe bergmeren.
Vandaag een trainingswandeling met heerlijk weer over het vlakke Noord Hollandse landschap van 15 km. Hier doen wij ruim twee uur over. In het berggebied waarschijnlijk 6 uren vanwege het klimmen en dalen.

De kleding en overige benodigdheden liggen klaar op de logeerkamer. We zijn benieuwd of we genoeg kofferruimte hebben en de maximum 60 kilo's reisbagage niet overschrijden. En Oeps we mogen maar 23 kilo tijdens de vlucht van Nieuw Zeeland naar Australie :-( :-)

• 31 Januari 2018 - 18:28

Jaike:

nog 1 dag en dan is het zover!
    Goeie reis en ik zal jullie volgen via deze site!!

• 31 Januari 2018 - 20:15

Giny:

Gevonden....een hele goede reis.

groet Giny